Start van onze reis!

29 augustus 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Donderdag 27-08-15 (Denise)

Inpakstress! We hebben van tevoren natuurlijk al gekeken wat we mee wilden hebben, maar alles lijkt handig als je je bedenkt dat je 4 maanden weg gaat. Natuurlijk bedenk je je wel 3x als je weet dat je alles op je rug meetillen moet, maar tóch...

We waren kapot 's avonds. Natuurlijk besloot ik om 24:00u haar haren nog 'even' te verven. Ondertussen viel Joey al in slaap op bed, met zijn kleren aan.

Vrijdag 28-08-15  (Denise)

Vandaag begon de reis van 17 uur, nadat Annette ons met May heeft uitgezwaaid. Een reis met tussenstop op London Heathrow, waar we 5 uur hebben rondgehangen en natuurlijk veel te veel GoPro accessoires hebben gekocht (niet slim om Joey te vertellen over die shop en mijn creditcard ;))

zaterdag 29-08-15 (Joey)

Na van de schrik te zijn bekomen van het uiteindelijke gewicht van mijn backpack, (25 kg...(denise waarschuwde me al 17 keer thuis tijdens het inpakken :),  een lange oncomfortabele reis met een bejaard vliegtuig ,zijn we vandaag eindelijk aangekomen in ons fantastische hotel @ Kuala Lumpur Malysia. Even de stad ingelopen en de Petronas Twin Towers bezocht, wat een magnifiek gezicht!

Net lekker gegeten voor €1,15 per persoon incl drinken! Denise werd aangevallen door een kakkerlak zo groot als een voetbal haha. Nu lekker genieten van de comfort van een goed bed, lekker uitrusten en morgen oriënteren.
Let the backpack adventure begin !

1. Jeppie:
    29 augustus 2015
    Lieve schatjes!
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen!

Ik heb in onze drukke agenda's toch nog tijd kunnen maken om jullie laatste paar uurtjes in lendgrave te kunnen knuffelen.
    Waar ik super blij om was om dat toch nog even te kunnen doen voor mijn werk!

Wat heb ik gelachen om jullie!
    Denise die alles uitpakt en vervolgens op de klote krijgt van joey (omdat iets in de verpakking makkelijker terug te vinden is)
    En Denise die joey ervan wil overtuigen dat die overzicht wel méér gewicht is! Oké,oké ieder zijn eigen tas!
    Dan is joey officieel zijn rijbewijs kwijt!
    Ja! Net een avond voordat ze op vakantie gaan!
    Officieel in paniek! Vervolgens officieel gevonden!
    Drie kwartier later moet ik weer gaan en komt t moment van afscheid, slik!
    Het afscheid:
    •Met joey een super behaarde geen lucht krijgende intens warme liefdes knuffel!
    •Met niesje een super intens liefdevolle emotioneel ingeslikte brok met waterige oogjes onbeschrijfelijk veel liefde voor elkaar veel mooie momenten afscheidsknuffel!
    Heh! Wat heb ik die kunnen inhouden (tot om de hoek)
    Me emoties niet willen laten zien maar je alsnog willen vertellen dat ik jullie ontzettend ga missen!
    Ik haaaat normaal de tijd rond kerst! Maar wat verheug ik me er weer op om jullie weer te kunnen knuffelen! En samen een ontzettend groot met alle families bij elkaar kerst ontbijt tot avondmaal te nuttigen!
    Maar dan wel met een heeeel verhaal erbij met jullie afgelegde KM en ervaringen!
    Jullie eerste nacht in jullie hotel zit er alweer bijna op en zal t zonnetje voor jullie gaan schijnen zodat jullie eerste volledige dag officeel van start kan gaan!
    Enjoy! And take Care of each other!
    Heel veel liefde voor jullie!
    Dikke knuffel! ❤️
  2. Annetje raketje:
    helloooo
  3. Annetje raketje:
    30 augustus 2015
    jaaaa!.. en daar gingen ze, bepakt en bezakt tot in de nekharen!!..un geren en geloop de lastste dagen, uren met natuurlijk vanalles weer kwijt haaa!.. en dan wordt ik weer gebeld.. mam du hubs dat, kiek uns ofs du ut urges zuus ligge..hahaha al jaaaaren utzelfde de heerlikke waaieboom van mij!!... nou ik blijf dus hier achter met Nero, alias guiseppe zanotti, neerke, ut ziep van ons, wij moeten elkaar gezelschap houden de komende vier maanden.... Boh ik moet dr niet te lang over nadenken want ik kan officieel geen dag zonder joe, wat zeg ik geen uur! haha en nu worden we voor vier mnd uit elkaar gerukt, ik probeer me er zo sjtaabiel mogelijk door heen te slepen maar vind ut heftig!...blij dat ze goed zijn aangekomen, dit wordt natuurlijk wel de ultieme reis van hun leven met eindeloos veel ervaringen en inzichten op alle gebied, zoiets doe je maar ones in a lifetime dusss hit the raod lieflingen van mij, maar ik misss jullie te pletter nu al!!!....dikke knuff.en JAH BLESSS! (wordt vervolgd)
  4. Dagmar:
    Hoi liefjes. Super deze reisblog. Geniet ervan samen. Dikke kusssss
  5. Marlieske mammoe:
    4 september 2015
    Boooooooh met een brok in mijn keel en een big smile lees ik nu die ontzettend leuke verhalen ... geweldig ! Ja dat afscheid viel zwaar , niets voor ons allen dus haha maar vind het prachtig denk iedere minuut van de dag in mijn hartje aan jullie ❤ denkend dat jullie een geweldige tijd met super ervaringen tegemoet gaan ...... kkan niet wachten tot december om jullie weer een big hug te kunnen geven ... aangezien het een paar brokkepuloten zijn ik kan alleen maar zeggen geniet ! En kom met de mooiste verhalen thuis.. dus niet alles hierop zetten he haha dan kan ik mijn mond ook eens een keer dichthouden en hangen aan jullie lippen heel veel liefde en wij missen jullie lekker toch heel erg ... geniet ❤ ik hou van jullie