Langkawi, Maleisie

3 oktober 2015 - Langkawi, Maleisië

Met wat hoofdpijn en een droge 'waffel' viel het inderdaad tegen dat we al om 8:30 eruit moesten. Snel alles in de backpack proppen en de taxi naar het vliegveld om na een vlucht van 35 min. (attentie, riemen vast, los, oh nee toch weer vast en landen maar) op Langkawi aan te komen. Langkawi is het eiland van strand en de 'brug die nergens heen gaat', de sky bridge.
Voor beiden is het prettig als je zon hebt. Helaas was ons zicht niet veel verder dan een kleine honderd meter door de nevel die in de licht hing. We namen dus een eiland-hop-toertje ipv een stranddag.
Ondanks het weer toch kunnen genieten van de schoonheid van de eilanden van Langkawi. Het gebied bestaat uit meer dan 90 eilandjes de 1 nog mooier dan de ander. We gingen 3 eilanden bezoeken en de eerste kwam rechtstreeks uit een boekje ( zie foto )
Eindelijk kwam ik een beetje bij van het feit dat ik niet meer in food heaven was, dan maar genieten van de natuur :D
De dag daarna op een scootertje naar de sky bridge gereden die hoog in de bergen een prachtig uitzicht geeft ( in de mist haha ) maar was zeker de moeite waard. Eerst werden we hoog de bergen in getakeld door een kabelbaan. Na een kleine klim en wat trapjes met een hele hoop aziaten konden we genieten van dit hele aparte uitzicht ( zie fotos )
Zo en nu snel weer terug om de ferry te halen naar Satun, Thailand. Dag Maleisie !
Zonder dat ik het met Denise had overlegd beloofde ik mijn maagje en smaakpapillen om ooit nog eens uitgebreid terug te keren naar de foodcourts van Penang :D